sfdss (1)

Nutizie

U novu telecomandu Android TV supporta i tasti di scelta rapida persunalizati

A nova versione di u sistema operativu Android TV sustenerà una quantità di nuove funzionalità, cumprese a capacità di impostà buttoni di scorciatoia persunalizati.
Prima vista nant'à u situ web 9to5 di Google, a funzione hè piattata in i menu di u prossimu Android TV OS 14, chì serà dispunibule per i dispusitivi Google TV supportati in un futuru vicinu.
L'opzione di u menu suggerisce chì u novu dispositivu Android TV venerà cun un telecomandu cù un buttone stella o qualcosa di simile. U buttone permetterà à l'utilizatori di creà i so propri accurtatoghji o preset chì ponu esse aduprati per lancià applicazioni specifiche o eseguisce attività relative à a TV, cum'è cambià l'input.
Ùn ci sò attualmente telecomandi in u mercatu cù un buttone stella per Google TV o Android TV. Ma certi dispositivi Android TV, cum'è u dispositivu di streaming Onn Android TV 4K vendutu in Walmart, anu un telecomandu cù buttoni TV è vari altri dispositivi, qualsiasi numeru di i quali pò aduprà a nova funzione di scurciatoia.
Google probabilmente pubblicherà ancu una versione prufessiunale di u telecomandu vocale per Chromecast cù Google TV è i dispositivi cunnessi, chì permetterà à i streamers di cambià u telecomandu predefinitu cù unu chì supporta i buttoni di scelta rapida. I dispositivi Roku anu ancu un telecomandu prufessiunale simile cù dui buttoni di scelta rapida.
Matthew Keys hè un ghjurnalistu premiatu chì copre temi à l'intersezione di i media, di l'infurmazioni è di a tecnulugia cum'è editore di The Desk. Vive in u Nordu di a California.
TheDesk.net copre a radio, a televisione, u streaming, a tecnulugia, e nutizie è i media suciali. Editore: Matthew Keys Email: [email protected]
TheDesk.net copre a radio, a televisione, u streaming, a tecnulugia, e nutizie è i media suciali. Editore: Matthew Keys Email: [email protected]


Data di publicazione: 13 di settembre di u 2023