sfdss (1)

Nutizie

Netflix è altri giganti di streaming paganu per i buttoni di marca nantu à i so telecomandi. L'emittenti lucali ùn stanu micca à u passu.

Bruno Szywinski ùn travaglia micca per, ùn cunsulta micca, ùn detene micca azzioni o ùn riceve micca finanziamenti da alcuna sucietà o urganizazione chì puderia prufittà di questu articulu è ùn divulga alcuna relazione cunnessa fora di i so appuntamenti accademichi.
Sè avete compru una nova smart TV in l'ultimi anni, probabilmente avete avutu un telecomando cù scorciatoie di app preprogrammate cum'è l'oghje omnipresente "buttone Netflix".
U telecomandu Samsung hà un design monocromu cù picculi buttoni per Netflix, Disney+, Prime Video è Samsung TV Plus. U telecomandu Hisense hè cupertu di 12 grandi buttoni culuriti chì publicitanu tuttu, da Stan è Kayo à NBA League Pass è Kidoodle.
Daretu à sti buttoni si trova un mudellu cummerciale prufittuosu. U fornitore di cuntenutu compra i buttoni di scurciatoia remota cum'è parte di un accordu cù u fabricatore.
Per i servizii di streaming, esse nantu à u telecomandu offre opportunità di branding è un puntu d'entrata convenientu per e so app. Per i pruduttori di TV, offre una nova fonte di redditu.
Ma i pruprietarii di TV devenu campà cù publicità indesiderate ogni volta chì piglianu u telecomandu. È l'applicazioni più chjuche, cumprese parechje in Australia, sò in svantaghju perchè sò spessu troppu care.
U nostru studiu hà esaminatu i telecomandi di smart TV di u 2022 di cinque marche principali di TV vendute in Australia: Samsung, LG, Sony, Hisense è TCL.
Avemu scupertu chì tutti i televisori di e marche principali venduti in Australia anu buttoni dedicati per Netflix è Prime Video. A maiò parte anu ancu buttoni Disney+ è YouTube.
Tuttavia, i servizii lucali ponu esse difficiuli da truvà à distanza. Parechje marche anu i buttoni Stan è Kayo, ma solu Hisense hà i buttoni ABC iview. Nimu hà i buttoni SBS On Demand, 7Plus, 9Now o 10Play.
I regulatori in Europa è in u Regnu Unitu anu studiatu u mercatu di e smart TV dapoi u 2019. Anu trovu alcune relazioni cummerciale suspettose trà i pruduttori, e piattaforme è l'applicazioni.
Basendu si nantu à questu, u guvernu australianu face a so propria investigazione è sviluppa un novu quadru per assicurà chì i servizii lucali possinu esse facilmente truvati nantu à e smart TV è i dispositivi di streaming.
Una pruposta in esame hè un quadru "obbligatoriu" o "obbligatoriu di prumove" chì richiede à l'applicazioni native di riceve un trattamentu uguale (o ancu speciale) nantu à u schermu iniziale di a smart TV. A scelta hè stata sustinuta cun entusiasmu da u gruppu di pressione Free Television Australia.
Free TV difende ancu l'installazione ubligatoria di un buttone Free TV nantu à tutti i telecomandi, chì redirige l'utilizatori versu una pagina di destinazione chì cuntene tutte l'applicazioni lucali di video à dumanda gratuite: ABC iview, SBS On Demand, 7Plus, 9Now è 10Play.
Più: E piattaforme di streaming prestu devenu investisce di più in a TV è u cinema australianu, ciò chì puderia esse una bona nutizia per a nostra industria cinematografica.
Avemu dumandatu à più di 1.000 pruprietarii australiani di smart TV quali quattru buttoni di scurciatoia aghjunghjerianu s'elli puderianu sviluppà u so propiu telecomandu. Li avemu dumandatu di sceglie trà una longa lista di applicazioni dispunibili lucalmente o di scrive e soie, finu à quattru.
U più pupulare hè di gran lunga Netflix (sceltu da u 75% di i rispondenti), seguitatu da YouTube (56%), Disney+ (33%), ABC iview (28%), Prime Video (28%) è SBS On Demand (26%).
SBS On Demand è ABC iview sò i soli servizii in a lista di e migliori app chì ùn anu micca spessu i so propri buttoni di telecomandu. Cusì, basatu annantu à i nostri risultati, ci hè una forte logica pulitica per a presenza ubligatoria di emittenti di serviziu publicu in una forma o in l'altra nantu à e nostre console.
Ma hè chjaru chì nimu ùn vole chì u so buttone Netflix sia incasinatu. Dunque, i guverni devenu fà attenzione à assicurà chì e preferenze di l'utilizatori sianu prese in contu quandu regulanu i televisori intelligenti è i telecomandi in u futuru.
I nostri rispondenti à l'inchiesta anu ancu fattu una dumanda interessante: Perchè ùn pudemu micca sceglie i nostri propri accurtatoghji per u cuntrollu remotu?
Mentre chì certi pruduttori (in particulare LG) permettenu una persunalizazione limitata di i so telecomandi, a tendenza generale in u disignu di i telecomandi hè versu una monetizazione è un pusizionamentu crescente di a marca. Sta situazione ùn hè micca prubabile di cambià in un futuru vicinu.
In altre parolle, u vostru telecomandu face avà parte di e guerre di streaming mundiali è resterà cusì per u futuru prevedibile.
H97f6eefaf2b54714b11d751067a8fd938


Data di publicazione: 11 di lugliu di u 2023