sfdss (1)

Nutizie

Scuntrà l'Americanu chì hà inventatu u telecomandu di a TV: l'ingegnere autodidatta di Chicago Eugene Polley

Eugene Polley, un ingegnere meccanicu di Chicago, hà inventatu u primu telecomandu TV in u 1955, unu di i gadget più usati in u mondu.
Polly era un'ingegnere autodidatta di Chicago chì hà inventatu u telecomandu di a TV in u 1955.
Ellu immagina un avvene induve ùn averemu mai bisognu di alzassi da u divanu o di cuntrullà alcun musculu (fora di e dite).
Polly hà passatu 47 anni à Zenith Electronics, passendu da impiegata di magazzinu à inventore innovativu. Hà sviluppatu 18 brevetti diversi.
Eugene Polley hà inventatu u primu telecomandu senza filu per u Zenith Flash-Matic TV in u 1955. Cuntrolla u tubu cù un raghju di luce. (Zenith Electronics)
A so innovazione più impurtante hè stata u primu telecomandu TV senza filu, cunnisciutu cum'è Flash-Matic. Certi dispusitivi di cuntrollu precedenti eranu cablati à a TV.
U Flash-Matic di Polly hà rimpiazzatu l'unica tecnulugia di telecomandu TV cunnisciuta à l'epica, una di 8 anni.
Dapoi l'alba di a televisione, sta forma primitiva è spessu inaffidabile di travagliu umanu hà avutu à spustassi à malincuore avanti è indietro, cambiendu canali à dumanda di l'adulti è di i fratelli maiò.
Flash-Matic s'assumiglia à una pistola à raggi di fantascienza. Cuntrolla u tubu cù un raghju di luce.
«Quandu i zitelli cambianu di canale, di solitu devenu ancu aghjustà l'arechje di cunigliulu», scherza John Taylor, vicepresidente senior di Zenith è storicu di a cumpagnia.
Cum'è milioni d'Americani di più di 50 anni, Taylor hà passatu a so ghjuventù à appughjà i buttoni di a TV di famiglia per nunda.
In un comunicatu di stampa datatu u 13 di ghjugnu di u 1955, Zenith hà annunziatu chì Flash-Matic prupunia "un novu tipu di televisione rimarchevule".
Sicondu Zenith, u novu pruduttu "usa un lampu di luce da un picculu dispositivu in forma di pistola per accende è spegne a TV, cambià canali o silenzià longhe publicità".
L'annunziu di Zenith cuntinueghja: "U raghju magicu (innocu per l'omu) face tuttu u travagliu. Nisun filu pendente o filu di cunnessione hè necessariu".
U Zenith Flash-Matic hè statu u primu telecomandu TV senza filu, introduttu in u 1955 è cuncipitu per sembrà una pistola à raggi di l'era spaziale. (Jean Pauly Jr.)
"Per parechje persone, hè l'ughjettu u più adupratu in a vita di tutti i ghjorni", hà dettu l'inventore in pensione dapoi tantu tempu à Sports Illustrated in u 1999.
Oghje, e so innovazioni si ponu vede in ogni locu. A maiò parte di a ghjente hà parechji telecomandi TV in casa, di più in ufficiu o in u locu di travagliu, è forse unu in un SUV.
Barbara Walters lascia un missaghju nantu à u so "isolamentu" di a zitiddina è ciò chì hà purtatu à u so successu
Ma quale influenza di più a nostra vita ogni ghjornu ? U creditu di Eugene Polley per avè inventatu u telecomandu di a TV hè andatu prima à un ingegnere cuncurrente, dunque hà avutu à luttà per a so eredità.
Tramindui sò d'origine polacca. U figliolu di l'inventore, Gene Polley Jr., hà dettu à Fox Digital News chì Veronica vinia da una famiglia ricca ma hà spusatu una pecura nera.
L'inventore di u telecomandu di a televisione Eugene Polley cù a so moglia Blanche (Willy) (à manca) è a so mamma Veronica. (Per gentile concessione di Gene Polly Jr.)
«Hà finitu per candidà si à guvernatore di l'Illinois.» Hà ancu vantatu i so ligami cù a Casa Bianca. «U mo babbu hà scontru u presidente quand'ellu era zitellu», aghjunse Jin Jr.
"U mo babbu purtava vestiti vechji. Nimu ùn l'hà aiutatu cù a so educazione" - Gene Polley Jr.
Malgradu l'ambizioni è e cunnessione di u so babbu, e risorse finanziarie di a famiglia di Polly eranu limitate.
«U mo babbu purtava vestiti vechji», disse a piccula Polly. «Nimu vulia aiutallu cù a so educazione.»
Scuntrà l'Americanu chì hà fundatu u primu bar sportivu d'America in St. Louis. Louis: u veteranu di a Siconda Guerra Mundiale Jimmy Palermo
Fundata in Chicago in u 1921 da una squadra di partenarii, frà i quali Eugene F. McDonald, un veteranu di a Prima Guerra Mundiale di a Marina Americana, Zenith hè avà una divisione di LG Electronics.
A diligenza, e cumpetenze urganizative è e capacità meccaniche innate di Polly anu attiratu l'attenzione di u cumandante.
Quandu i Stati Uniti sò entrati in a Siconda Guerra Mundiale in l'anni 1940, Polly facia parte di a squadra d'ingegneria di Zenith chì sviluppava un grande prugramma d'arme per u Ziu Sam.
Polly hà aiutatu à sviluppà radar, occhiali di visione notturna è micce di prossimità, chì utilizanu onde radio per fà detonà munizioni à una distanza data da un bersagliu.
Durante a Siconda Guerra Mundiale, Polly hà aiutatu à sviluppà radar, occhiali di visione notturna è micce di prossimità, dispositivi chì utilizanu onde radio per accende munizioni.
A cultura di u cunsumu di u dopuguerra in America hè splusata, è Zenith era à l'avanguardia di u mercatu televisivu in rapida crescita.
A prufessiunale di Dancing with the Stars, Whitney Carson, revela u sessu di u so secondu figliolu cù u so maritu Carson McAllister
L'ammiragliu MacDonald, però, hè unu di quelli irritati da u flagellu di a televisione: l'interruzzione cummerciale. Hà urdinatu a fabricazione di un telecomandu per pudè silenzià u sonu trà i prugrammi. Benintesa, i cumandanti anu vistu ancu u putenziale di prufittu.
Polly hà cuncipitu un sistema cù una televisione chì cuntene quattru fotocellule, una in ogni angulu di a cunsola. L'utilizatori ponu cambià l'imagine è u sonu puntendu u Flash-Matic versu a fotocellula currispundente integrata in a televisione.
Eugene Polley hà inventatu u telecomandu di televisione in u 1955 per Zenith. In u stessu annu, hà dumandatu un brevettu per contu di a cumpagnia, chì hè statu cuncessu in u 1959. Include un sistema di fotocellule per riceve segnali in a cunsola. (USPTO)
"Una settimana dopu, u cumandante hà dettu ch'ellu vulia mettelu in pruduzzione. Si hè vindutu assai - ùn anu pussutu risponde à a dumanda."
«U cumandante McDonald hà veramente apprezzatu a prova di cuncettu Flash-Matic di Polly», dice Zenith in un articulu di a cumpagnia. Ma prestu «hà datu struzzioni à l'ingegneri per esplorà altre tecnulugie per a prossima generazione».
U telecomandu di Polly hà i so limiti. In particulare, l'usu di raggi di luce significa chì a luce ambientale, cum'è a luce solare chì attraversa una casa, pò distrughje a TV.
Un annu dopu chì u Flash-Matic hè ghjuntu nant'à u mercatu, Zenith hà introduttu u novu pruduttu Space Command, cuncipitu da l'ingegnere è inventore prolificu Dr. Robert Adler. Questu hè un cambiamentu radicale da a tecnulugia, chì usa l'ultrasoni invece di a luce per alimentà i tubi.
In u 1956, Zenith hà introduttu una nova generazione di telecomandi TV chjamati Space Command. Hè statu cuncipitu da u duttore Robert Adler. Era u primu telecomandu di tipu "clicker", chì rimpiazzava a tecnulugia di telecomandu creata da l'ingegnere Zenith Eugene Polley. (Zenith Electronics)
Space Command hè "custruitu intornu à barre d'aluminiu ligeru chì producenu un sonu distintivu d'alta frequenza quandu sò colpite à una estremità ... sò tagliate cù cura à a lunghezza è producenu quattru frequenze ligeramente diverse".
Questu hè u primu telecomandu "clicker" - un sonu di clic quandu un picculu martellu colpisce a fine di una barra d'aluminiu.
U duttore Robert Adler hà prestu rimpiazzatu Eugene Polley à l'ochji di l'industria cum'è l'inventore di u telecomandu TV.
A National Inventors Hall of Fame attribuisce in realtà à Adler l'inventore di u primu telecomando TV "praticu". Polly ùn hè micca membru di l'Inventors Club.
«Adler avia a reputazione di anticipà u travagliu in cullaburazione cù altri ingegneri Zenith», dice Polly Jr., aghjunghjendu: «Hà veramente fastidiatu u mo babbu».
Dicembre, oghje in a storia. U 28 di dicembre di u 1958, i Colts anu scunfittu i Giants in a "Più Grande Partita di Tutti i Tempi" per u Campionatu NFL.
Polly, un'ingegnere meccanica autodidatta senza una laurea, si alzò da a dispensa.
«Ùn mi piace micca chjamallu un operaiu», dice a storica Zenith Taylor. «Ma era un ingegnere meccanicu tostu, un Chicagoanu tostu.»


Data di publicazione: 25 di lugliu di u 2023